"

ponedjeljak, 4. srpnja 2016.

U braku sam dvije godine, nisam sretna jer živimo u stanu s njegovim…

U_braku_sam_dvije_godine_nisam_sretna.jpg



U braku sam dvije godine, nisam sretna jer živimo u stanu s njegovim, on radi ja ne, nikako da se odjelimo jer njegovi nam uvijek uvale brdo računa za platiti al on se boji da ih odbije i svaki put plati. Ja ih više nemogu podnijeti teško mi je jer uvijek su neke zamjerke prate te sve šta radiš, njegova sestra mi svašta govori uvijek me ismijavaju što god da uradim nije dobro situacija je pre napeta. Njegovi nisu nimalo za to da se odjelimo jer on nije u stalnom radnom odnosu radi dugo u toj firmi al to nam nije ni bitno imamo svoje auto.
On mi govori kao da želi i on da se odjelimo, imamo naš stan budemo sretni on ode na poso nema ga pola dana kad dode jede legne i ne priča nikad s njima, čak se nekad i ne susretnu. Njegova mama ga previše al previše mazi. Jučer je došao s posla i otac mu je rekao da donese neku kutiju koja je vani pred ulazom on je rekao da je umoran al morao ga je poslušati. Tad je ona skočila posvađala se sa svekrom da vam nemogu opisati kako, kao: “Što mi djede diraš djete? Hallloo umoran je!” Svađa je trajala puni sat vremena. Ja to više nemogu podnijeti volim ga al poludila sam od njegovih, ovog stana, razmišljam da odem i da se razvedem. To što ja neradim nije iz lijenosti, tražim posao al u stranoj zemlji teško je doći do posla. Ne mogu da trpim više, eh živote moj…


balkomanija.com



U_braku_sam_dvije_godine_nisam_sretna






Nema komentara:

Objavi komentar