"

utorak, 5. srpnja 2016.

..ovo vam je super za iznenadne goste,mozete ih cak i pripremati dok kuhate kafu,a okus ce vas prijatno iznenaditi.





..ovo vam je super za iznenadne goste,mozete ih cak i pripremati dok kuhate kafu,a okus ce vas prijatno iznenaditi…


Sastojci:
keksi
malo nutella
malo maskarpone
malo gotove zasladene kafe
malo kokosa




Priprema:
Sto se tice kolicine sastojaka ja ih nisam navela jer toga ide sasvim malo,pogotovo nutelle i maskarponea,a kekse kupite gotove pa mazete i spajate,i napravite onolito koliko vi hocete,mozete 3 ili 300kom zavisi od vas.!!ja sam danas napravila16 kom.samo da probamo i sve smo pojeli.. A keks vam je slican piskotama,samo malo tanji i kraci,fino se topi u ustima dok ga jedete,imate i slicicu…
Prvo skuhajte kafu,zasladite je malo,i ostavite da vam se malo ohladi,mora biti topla a ne vrela,inace cete dobiti papicu.Ja sam skuhala ness kafu i dodala sam i malo mlijeka.. Jedan keksic namazete sa malo nutelle,a jedan sa malo maskarponea pa ih spojite jedan uz drugi.Vrlo kratko ih umocite u toplu kafu i uvaljate u kokos,i to je to…!


Posluživanje:
Po receptu kazu da se ostave 1-2 sat u frizideru do sluzenja,moje nisu ni vidjele frizidera a kamoli da su se hladile,pojeli smo ih za cas!!



Nema komentara:

Objavi komentar