"

ponedjeljak, 4. srpnja 2016.

Moja mama je teško bolesna i primorana sam da bih nešto zaradila da radim u jednom kafiću kao konobarica iako sam prije 4 godine završila fakultet. Plata je







Moja mama je teško bolesna i primorana sam da bih nešto zaradila da radim u jednom kafiću kao konobarica iako sam prije 4 godine završila fakultet. Plata je mala i počela sam da gostima kafića pružam i DRUGE usluge u magacinu bez znanja gazde. Jednostavno nemam izbora, moram nekako zaraditi za mamine skupe lijekove. Prije par dana gazda me je uhvatio kako ODRAĐUJEM jednog gosta u magacinu. Njega je kulturno zamolio da izađe, a meni je rekao da ubuduće od svake mušterije njemu moram da dajem pola zarade i svaki dan da me on lično “počepi ” sazada. Grozan osjećaj, jednostavno nikada do tada taj oblik odnosa nisam imala, a sada već skoro 3 mjeseca svaki dan ga primam tu i mnogo me boli i ne znam do kada ću moći da izdržim. Ali sada sam već toliko zaglavila u sve to da sam jednostavno postala njegov rob i skoro da i ne izlazim iz magacina. Znam samo da sam kako bih obezbijedila što bolje uslove mojoj mami vlastiti život sam potpuno uništila.







Nema komentara:

Objavi komentar