"

ponedjeljak, 4. srpnja 2016.

Moja prijateljica je zvala mene i mog dečka da izađemo sa njom i njenim dečkom. I sve bi to bilo lijepo da taj njen dečko nije moj bivši…

Screenshot_9




Moja (bivša) prijateljica je zvala mene i mog dečka da izađemo sa njom i njenim dečkom. I sve bi to bilo lijepo da taj njen dečko nije moj bivši. I to bivši za koga je dobro znala koliko sam ga voljela, nije to bio neki usputni momak, već neko ko mi je u životu najviše značio.
Ne volim ga više, da me ne shvatite pogrešno, sretna sam mnogo sa dečkom sa kojim sam sad ali se pitam šta li je njoj bilo u glavi kad je smislila taj izlazak, šta li je htjela postići. Da nas dvije budemo kao što smo bile? Nećemo, više nikad. Da moj bivši, tj. njen sadašnji i ja pričamo o našim novim vezama? Da se moj dečko i moj bivši druže tu noć? Šta? Stvarno mi nije jasno.

balkoteka.com





Screenshot_9






Nema komentara:

Objavi komentar