"

nedjelja, 3. srpnja 2016.

Odrasla sam na selu uz baku i mamu. Majka mi je stalno govorila da su muškarci svinje, da samo ...






Odrasla sam na selu uz baku i mamu. Majka mi je stalno govorila da su muškarci svinje, da samo iskorištavaju žene i još mnogo toga. Svaki dan je ocrnjival muškarce. Sa 15 godina sam saznala ko mi je otac i gdje živi. Bio je u drugom gradu. Spakovala sam se i otišla na njegovu adresu. Kada sam došla on je bio ispred kuće, prepoznala sam ga jer sam ista on. Tražila sam da mi sve objasni, a rekao mi je da je istina da se zaljubio u drugu ženu, sa kojom je i danas, ali da je svaki mjesec mojoj mami uplaćivao po 500 eura za mene kako mi ništa ne bi falilo, a da me nije posjećivao jer moja mama to nije dozvoljavala i poštovao je njenu odluku iako mu je bilo teško. Stvarno sam razočarana u mamu, jer je godinama govorila kako su muškarci zlo, a ispalo je da je ona najveće zlo. Nikada mi nije ni govorila da mi je otac živ, a samim tim ni da mi šalje 500 eura svaki mjesec. Ne znam zašto je to radila, ali sada i ja njoj ne govorim da sve znam i da posjećujem mog oca. Planiram da je napustim i odselim se kod tate, ako me bude htjeo primiti. Ništa joj neću govoriti, pa kada dođe po mene kod tate, vidjeti ćemo kako će se tada ponašati, LAŽLJIVICA…









Nema komentara:

Objavi komentar