"

ponedjeljak, 4. srpnja 2016.

Bila sam pripita, srela sam jednog momka u kafiću i ostala sam…

Pre nekoliko godina nakon sto me-Cover


Pre nekoliko godina nakon što me je ostavio dečko sa kojim sam bila dugo u vezi izašla sam u klub, potpuno sama. Tu sam srela jednog momka, oboje smo bili pripiti i spavali smo. Ostala sam trudna i odlučila zadržati bebu i sama je podizati. Mesec dana kasnije slučajno ga sretnem u kafiću, i baš slučajno završimo u istom društvu… Nekako se ja nakanem i dođem do njega i kažem mu “Trudna sam.”
On se ozari i čestita mi. Kažem ja lepo njemu da je dete njegovo, da ne tražim apsolutno ništa od njega pošto se i ne poznajemo, samo sam eto htela da zna… 5 minuta je blenuo u mene kao tele u šarena vrata i kada se pribrao, zaprosio me. Evo već 3 godine svako jutro nosi našu Anđelu u vrtić i mogu reći da nisam ni sanjala da se ovako nešto može desiti.

izvor:balkomanija.com



Pre nekoliko godina nakon sto me





Nema komentara:

Objavi komentar