"

ponedjeljak, 4. srpnja 2016.

Imala sam strašno ljubomornog momka. Toliki je bolesnik da je svaki puta kada smo





Imala sam strašno ljubomornog momka. Toliki je bolesnik da je svaki puta kada smo imali odnos kod mene rojao koliko prezervativa ima u ladici. Tako zadnji puta kada je bio kod mene ostalo je još 10, a nakon par dana kada je došao naprosto se šokirao kada je prebrojao samo 7. Oči su mu pokrvačile, lice se zacrvenjelo, a ja sam samo slijegala ramenima i govorila ŽAO MI JE. Tada mi je onako bijesan prišao, uhvatio me za vrat, ali se iznenada predomislio, okrenuo i bez riječi otišao iz mog stana. Lagala sam mu… u jedan sam nasula vodu i gađala pse lutalice koji su mi smetali,a drugi sam iz dosade naticala na ruku da vidim koliko je siguran. ups, falila su tri, mislim nešto se ne sjećam kako sam ga potrošila









Nema komentara:

Objavi komentar