"

ponedjeljak, 4. srpnja 2016.

MLADE NOVINARKE: Zadatak me je toliko uzbudio da sam zamolila kolegu da me…

Screenshot_3



Radila sam u redakciji jednog informativno‑zabavnog sajta, i jedan zadatak koji mi je bio odvratan pokrenuo je neke vrlo lepe stvari u mom životu. Bili smo u noćnoj smeni, i nije nas bilo puno u redakciji, a urednik me je iznervirao kada mi je rekao šta hoće da uradim. Bio je to jedan debeli, iritantni, glavati tip, sa lošim smislom za humor, a te večeri sam ga naročito mrzela. Naterao me je da za objavljivanje pripremim ero*sku ispovest. Bila je to jedna od pod‑rubrika na našem sajtu gde smo objavljivali er*tske ispovesti koje su nam slali čitaoci, ili smo preuzimali priče o se*su sa inostranih sajtova. Ovoga puta mi je uvalio da prevedem jedan tekst sa stranog sajta u kojem je neka pros**tutka prepričavala svoja iskustva. Momci koji su obično bili zaduženi za tekstove u ovoj rubrici nisu bili tu, pa je iskoristio mene, mada je znao da mrzim da se bavim tim lascivnim sadržajima. Ali, ispostavilo se da je trebalo da mu zahvalim! Priča je u stvari bila lepa, i govorila je o tome kako je pros***utka pronašla pravu ljubav sa jednim klijentom. Njene iskrene emocije bile su dirljive, a opis s**sa je bio vrlo nežan i moram priznati da me uzbudio. Opisivala je kako ju je njen ljubavnik pre prvog s**sa dugo masirao i kako joj je um eksplodirao kada je prvi put ušao u nju… Igrom slučaja, u redakciji je tada bio i kolega Relja koji mi se sviđao, i dok sam čitala i prevodila ispovest, pogled mi je često sketao ka njemu, budući da je sedeo za stolom preko puta. Poželela sam da radim sa njim ono o čemu je pros***utka iz teksta govorila… Imao je kovrdžavu, bujnu kosu, taman ten i krupne oči – bio je veoma zgodan. Te večeri poželela sam ga kao nikada do tad, i shvatila da moram da ga imam. Ispovest, koju sam prevedenu i sređenu prosledila uredniku, zaista me je nadahnula, u kombinaciji sa Reljinim prisustvom. Kada se smena završila, postarala sam se da istovremeno krenemo kući, a kada smo izašli iz zgrade, zamolila sam ga da me odveze kući, pošto je on na posao dolazio kolima. Rekla sam to kao šalu, ali sam računala na to da će pristati, i to se zaista dogodilo. A kad je većbio pred mojom zgradom, pozvala sam ga i na piće, ponovo kroz šalu, ali nadajući se da će da ostane. Nje ostao, pošto je zaista bilo kasno, ali smo se dogovorili da sutra izađemo, pošto smo oboje imali slobodan dan. Odlično je pročitao moje male signale koje sam mu uputila i sve je osetio kako treba! Sutra smo izašli, dugo se šetali, obišli nekoliko kaϐića, a sve se završilo tako što smo se dugo ljubili na Kalemegdanu. Bili smo oslonjeni na ogradu, ispod Pobednika, i osećala sam njegovu ere*ciju na stomaku… Bila sam uzbuđena do ludila. Posle smo svratili do njegovog stana, i jošs vrata smo počeli da se skidamo. Bili smo neviđeno n**aljeni. Prvo me je or*lno zadovoljio, a onda smo imali s*ks koji nije mogao dugo da traje. Posle org**ma, koji smo doživeli u isto vreme, ležali smo g*li i ja sam mu objasnila kako sam se osmelila da ga “startujem”, na šta se on pocepao od smeha. Onda sam ga zamolila da mi radi ono što je pr**titutka iz teksta opisala: da me dugo m*zi i masira po leđima, i da mi dugo mesi g**u, a da na kraju počne da mi nadražuje v**inu, dok ja i dalje ležim na stomaku raširenih nogu… To veče bilo je puno orga**ma. U redakciji smo krili našu vezu, mada mislim da su neki slutili da se nešto dešava. No, ni to nije trajalo predugo, pošto sam mesec dana kasnije pronašla drugi posao. Pobegla sam od urednika kojeg sam mrzela, mada sam mogla i da mu zahvalim za onaj zadačićjer je pokrenuo ono što se desilo kasnije. Sa reljom sam bila u vezi oko 8 meseci…

www.komicnistatusi.rs




Nema komentara:

Objavi komentar