"

četvrtak, 30. lipnja 2016.

Varam verenicu sa njenom sestrom i da stvar bude jos gora sada je zatrudnila…

zatrudnila



Varam verenicu sa njenom sestrom i da stvar bude jos gora sada je zatrudnila…

Varam verenicu sa njenom rodjenom sestrom vec 4 godine. Sestra joj zatrudnela samnom. Platicu joj da abortira, osim ako nije musko. Ako je neka rodi, a ja cu pobeci iz zemlje.

U 8 ujutru imam pregled, odatle mi daju uput za nesto, to mora da se zakaze. Trcim da zakazem to. Imam dogovor sa drugom da mu pokazem neki predmet, obavim to. U medjuvremenu me iscima drugi lik da mu pokazem nesto drugo, uradim i to. Ne stignem da odem kuci, da odmorim, da jedem, treba na ispit. Zavrsim sa ispitom, polozim. Zove drugarica da joj odnesem papire, odnesem joj. Ajde sad kafu da mi skuva, popijemo to, procaskamo. Krenem kuci – dodjem u 8. I tako maltene svaki dan – 12 sati u pokretu (jedva da jedem nesto). Legnem onako mrtva, ne mogu da zaspim. I danas je bilo isto tako, polozila sam najtezi ispit jedina sa svoje godine, i evo sad se pitam – kako?? Tacnije, jos sam u soku, mozda sanjam.



komicnistatusi.rs



zatrudnila






Nema komentara:

Objavi komentar