"

srijeda, 29. lipnja 2016.

Jučer sam bila kod drugara. Kad sam se vraćala kući naglo je zakočio auto u kojem je bila skupina pijanih momaka

momci



Jučer sam bila kod drugara. Kad sam se vraćala kući naglo je zakočio auto u kojem je bila skupina pijanih momaka

Jučer sam bila kod drugara. Kad sam se vraćala kući naglo je zakočio auto u kojem je bila skupina pijanih momaka. Jako sam se uplašila. Kad sam produžila krenuli su naglo zamnom. Onda su otvorili prozor i vikali da dođem s njima.
Nisam znala šta ću od straha pa sam otišla u tuđe dvorište da se sakrijem ne sluteći dečaka kako se igra sa loptom i gleda u mene. Sve je mali vidio i čuo i kada su otišli dotrčao je do mene, zagrlio me i rekao: Ne boj se, otišli su! Onda me je otprato kući. Nikad mu to neću zaboraviti!

otkaceno.com



momci




Nema komentara:

Objavi komentar