"

utorak, 28. lipnja 2016.

Informaticar na pustom ostrvu......

1111



Doživio informatičar brodolom i našao se na pustom otoku.Dani, mjeseci su prolazili i vidi ovaj da ga nitko neće
spasiti i počne on graditi nekakvu kolibu.
Složio on sebi kolibu, i fino zaspao … kad ujutro se probudi
a pored njega stoji zgodna ženska, sisata, vitka
i kaže ona njemu
-hajde ti dođi kod mene ja sam tu s druge strane otoka.
Došli oni kod nje kad vidi on, velika kuća, sve sređeno, štednjak, frižider …
Pita on nju pa otkud ti sve to?
Ma to sam sve pokupila s broda prije nego je potonuo.
Uđe unutra, ona njega fino nahrani …
-Kaže mu neka se istušira … I
stušira se on, izađe van a ono ženska skine grudnjak pa gaćice … i kaže mu:
– E sad ću ti dati ono što čekaš već 6 mjeseci.
A informatičar će:
– Nemoj me zezati da imaš i internet!!!

komični statusi

Izvor: zgubidan.com



1111



















Nema komentara:

Objavi komentar